Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
L'univers de Patounette et ses amis(es)
L'univers de Patounette et ses amis(es)
Newsletter
L'univers de Patounette et ses amis(es)
  • blog collectif ou vous trouverez de l'amitié, Divers activités manuelles et beaucoup de papotages, N'hésitez pas à pousser la porte, vous y êtes les bienvenus ! Bonne visite à chacun et chacune et au plaisir de vous lire
  • Accueil du blog
  • Créer un blog avec CanalBlog
Derniers commentaires
23 janvier 2016

patois picard

Un petit tour en picardie avec le corbeau et le renard en picard

Un jour, din ch’nord, un corbac y’avo chourré un fromache à ch’marché d’Haubourdin ! I s’pose dins un arbe, et pi i s’di « j’va fair bonne chair ! » C’qui savo nin, ché qu’i n’avo un qui l’raviso d’puis in momin !! Ch’étai ch’camarate goupil ! Hé ! Tizote là haut, envoi me un bou ed’claquo, j’ai la dalle mi ! L’aute emplumé i répond nin , normal, y’a s’gueule pleine ed’coulan !!! Ch’renard, ché pas une truffe ! I n’a grinmin dins  ch’tiéte ! j’va l’niqué c’piaf

Hé ti là !! Chui sur qu’té pa d’min coin ti ! Té un’ espésse éd’parigo ! Cante me le p’tit quinquin pour vire !

L’aute, vexé jusqu’au trou d’balle, i veu canté, i ouve sin bec, et i laisse querre sin calandos ! Ch’rouquin, i s’jette ed’su et avant de s’barrer , i li dit: « t’es né trop prés de l’Belgique, y’a des restes !
Moralité : farme ed’gamelle et minche tin maroilles

Amusez-vous bien.

Gros bisous et bonne nuit

Marie-Jo

Publicité
Commentaires
Q
Coucou Marie jo <br /> <br /> mdr !!! super j'ai tout compris .... Un peu hard tout de même mais trop marrant...<br /> <br /> Passe un bon dimanche avec Françoise<br /> <br /> Bisous <br /> <br /> Pat
Répondre
L
bonsoir,<br /> <br /> joli mais je crois que c'est plus el patois deuch nord! <br /> <br /> mais c'est vrai avec la fusion des régions tout est mélangé.<br /> <br /> bin mi jvo ale m'coucher din min lit avec mn'homme....<br /> <br /> j'espère te faire sourire, mais je ne connais pas tout le picard comme les anciens, car il y a des mots que j'ai du mal à comprendre.<br /> <br /> bonne nuit et bon dimanche
Répondre
Publicité